خانه / لوله وينو

لوله وينو

Hakan-26

دانلود كاتالوگ وينو (بررسي مزايا و تفاوت ها به نسبت ساير لوله ها)

دانلود كاتالوگ محصولات فاضلابي وينو ( لوله هاي ساختماني)

دانلود فايل خواص U-PVC

دانلود فايل طراحي لوله هاي آب رساني فشاري

دانلود فايل طراحي جريان ثقلي فاضلاب

دانلود فايل ملاحظات حرارتي

************************************

مختصري درباره شركت وينو:

شركت وینوپلاستیک اولین تولید کننده لوله‌های سایز بالای پی‌وی‌سی سخت در کشور (سایزهای ۷۱۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر) و تنها تولید کننده لوله‌های سایز ۱۲۰۰ میلیمتر در خاور میانه مي باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز نموده است و هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کارخانجات تولیدی لوله و اتصالات U-PVC در خاورميانه بوده و تنها تولیدکننده لوله و اتصالات U-PVC با گستره وسیعی از اندازه‌ها، از سايز ۲۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر، و با فشار کاری ۴ الی ۲۵ اتمسفر مي باشد.

این شرکت با بهره مندي از نیروی انسانی کارآزموده و مجرب و آشنا به علم روز دنیا ،مدیریت علمی و متعهد، و داشتن مدرن‌ترین دستگاه‌ها (تجهيزات و دستگاه هاي پيشرفته ساخت كشورهاي آلمان و اتريش) و کامل‌ترین آزمایشگاههای تولید لوله و اتصالات پلیمری، علاوه بر موفقیت در حوزه تولید داخلی هم اکنون بزرگ‌ترین صادرکننده لوله و اتصالات PVC کشور مي باشد كه صادرات اين شركت به كشورهاي تركيه ، عربستان ، ارمنستان، عراق، امارات متحده عربي و… صورت مي پذيرد.

Hakan-24

برخي از موفقيت هاي شركت وينو:

* شركت برتر جشنواره آب و فاضلاب كشور   * شركت برتر توليد كنندگان آب، فاضلاب و تاسيسات كشور   * شركت برتر شبكه خانه هاي صنعت و معدن * شركت برگزيده صنايع همگن پلاستيك ايران   * واحد نمونه كيفي اداره كل استاندارد استان البرز   * صادركننده نمونه استان البرز و…


مزيت هاي لوله ها و اتصالات شركت وينو:

  • اين لوله ها، نسل جديدي از لوله هاي فاضلابي (Power-Seal) بوده و نيازي به حرارت دهي ندارد (اتصال بين لوله ها بوسيله بوشن انجام مي پذيرد)
  • تنوع بالاي اتصالات در محصولات وينو سبب راحتي قابل توجه اجرا براي مجريان كار مي گردد. اين شركت علاوه بر ارائه انواع اتصالات دوسر كوپل و يكسركوپل، با عرضه بوشن در سايزهاي مختلف از سايز 40 تا سايز 160، امكان اتصال بسيار راحت لوله ها را بدون نياز به حرارت دهي فراهم نموده است. همچنين اين شركت موفه هايي در سايزهاي مختلف عرضه نموده است كه در رايزرهاي عمودي در هر 6 متر و در هر انشعاب عمودي به افقي قرار گرفته و بواسطه اورينگي بودن تاثيرات انقباض و انبساط در سيستم لوله كشي را خنثي مي نمايد.
  • عدم نياز به حرارت دهي، سبب سهولت قابل توجهي در اجراي كار گرديده و سرعت اجرا را حداقل به دوبرابر اجراي كار با لوله هاي حرارتي رايج افزايش مي دهد.
  • عدم نياز به حرارت دهي، سبب سهولت قابل توجهي در اجراي كار گرديده و سرعت اجرا را حداقل به دوبرابر سرعت اجراي كار با لوله هاي حرارتي رايج افزايش مي دهد.
  • لوله هاي وينو داراي مقاومت در برابر شعله ( خاصيت خودخاموش شوندگي) و همچنين مقاومت در برابر خوردگي بوده و كمترين ضريب زبري را در مقايسه با ساير پليمرها دارا مي باشد.
  • دقت بالا در ساخت اتصالات وينو و كيفيت آن، سبب شده لقي اتصالات درمقايسه با لوله هاي مشابه به حداقل رسيده و با استفاده از مقدار كمي چسب به راحتي به صورت كامل آب بند گردد.
  • قسمت هاي گرم شده در لوله هاي حرارتي، خشكي و شكنندگي بيشتري پيدا كرده و همچنين به دليل بخارات بسيار مضر چسب هاي مورد استفاده در آب بندي لوله  ها (به دليل گرم شدن لوله ها) اثرات بسيار نامطلوبي را بر سلامت مجري كار، خواهد گذاشت و به همين دليل به تدريج در استان هاي مختلف كشور، فشارها براي ممنوعيت قانوني استفاده از لوله هاي فاضلاب حرارتي در ساختمان از جانب سازمان هاي نظام مهندسي افزايش يافته است ( استان آذربايجان شرقي و…) ،  ولي با استفاده از  لوله هاي وينو (نسل جديد لوله هاي فاضلابي) كمترين نگراني در اين مورد وجود نخواهد داشت.
  • تمامي لوله هاي وينو داراي خط راهنماي تزريقي جهت تنظيم صحيح زوايا در هنگام اجراي كار مي باشند كه كمك قابل توجهي به مجريان جهت اجراي دقيق و مهندسي لوله كشي مي نمايد.
  • وجود درپوش در سايزهاي مختلف اتصالات وينو، سبب مي شود امكان تست لوله كشي فاضلاب به راحتي ميسر گردد و كارفرما و مجري از آب بند بودن و عدم نشتي لوله و اتصالات اطمينان حاصل نمايند (شركت وينو ، تنها شركت توليد كننده لوله هاي فاضلابي است كه به سبب كيفيت و تكنولوژي بالاي لوله و اتصالات توليدي خود، همواره توصيه به انجام تست 6 متر فاضلاب در آپارتمان ها و مجتمع هاي مسكوني نموده است)
  • به دليل رنگ سفيد اين لوله ها به سبب استفاده از مواد درجه يك در ساخت اين محصول، علاوه بر نماي بهتر كار، جذب حرارت نور خورشيد در اين لوله ها بسيار كمتر بوده و در نتيجه براي استفاده در ناوداني نماي ساختمان ها نيز بسيار مناسب تر از لوله هاي ديگر مي باشد.
  • به دليل استفاده از مواد اوليه دست اول در ساخت لوله هاي وينو، مقاومت لوله هاي وينو در برابر ضربه و فشار به سبب انعطاف پذيري بيشتر نسبت به لوله هاي مشابه بسيار بالاتر مي باشد.
  • مهمترين مزيت لوله هاي وينو قيمت بسيار مناسب آن در مقايسه با لوله هايي نظير محصولات شركت پليمر گلپايگان مي باشد. شركت وينو در راستاي سياست مشتري مداري خود، به سبب استفاده از تكنولوژي روز دنيا( كشورهاي آلمان و اتريش) توانسته است بالاترين كيفيت را  با بهترين قيمت (به سبب بهره وري بالاي تجهيزات) در  اختيار  مشتريان عزيز قرار دهد تا جايي كه لوله و اتصالات اين شركت باوجود تفاوت هاي آشكار از نظر كيفيت، استحكام، دوام و سرعت و دقت اجرا، با قيمتي در حدود 20 درصد پايين تر از لوله و اتصالات شركت هايي نظير پليمر گلپايگان در اختيار مشتريان عزيز قرار مي گيرد.

به سبب همين تفاوت هاي قابل توجه محصولات وينو با ساير شركت ها، در پروژه هاي قابل توجهي در سطح كشور ( پروژه هاي عظيم آب و فاضلاب  و ساختماني در تهران، اصفهان، خوزستان، كيش و… به كارفرمايي شركت هاي آب و فاضلاب كشور، سازمان جهادكشاورزي، شركت مخابرات ايران ،سازمان استاندارد ايران) از محصولات اين شركت استفاده گرديده و با توجه به كيفيت بالا و رعايت استانداردهاي حداكثري بين المللي، به بازارهاي كشورهاي مختلف نظير تركيه، تاجيكستان، عراق، تركمنستان نيز راه يافته است

در شهرستان تنكابن نيز، فروشگاه تاسيسات اسماعيلي (محمدي) اين افتخار را دارد كه به عنوان نماينده انحصاري شركت وينو، اقدام به عرضه لوله هاي اين شركت با بهترين شرايط به همشهريان عزيز نمايد.

معرفي برخي از پروژه هايي كه در شهرستان تنكابن از لوله هاي وينو استفاده نموده اند:

* پروژه هايپرسنتر تنكابن (شيرود)                          * پروژه شهرك 400 واحدي آقاي افضل خاني (پلت كله)

* پروژه 12 طبقه آقاي افشار (شهرك كريم آباد)        * پروژه 22 واحدي آقاي فاضلي (گلين مقدم)

* پروژه 22 واحدي آقاي بهشتي ( كوچه شبرنگ)         * پروژه 16 واحدي آقاي پنجه شاهي (پلت كله)

* پروژه 16 واحدي آقاي ميربابايي ( نشتارود)             * پروژه 15 واحدي آقاي وهابي ( گلين مقدم)

* پروژه 9 طبقه آقاي جعفري (شهرك كريم آباد)       * پروژه 24 واحدي آقاي اسعدي (ساختمان درياسر نشتارود)

*پروژه 24 واحدي آقاي اسدپور (آلكله)                   * پروژه 21 واحدي مهندس كابلي (گلين مقدم)

* پروژه ساختماني مهندس عسگرثاني (كوچه ستوده و افشره) و بسياري پروژه هاي ديگر در سطح شهرستان كه تاكنون از لوله هاي باكيفيت بالاي شركت وينو استفاده نموده و با توجه به رضايت قابل توجه كارفرمايان و پيمانكاران، استفاده از لوله هاي شركت وينو را به ديگران نيز توصيه نموده اند.

دوستان گرامي مي توانند براي مشاوره رايگان و توضيحات تكميلي بيشتر در مورد مزاياي اين لوله باكيفيت، به صورت حضوري به فروشگاه مراجعه فرموده يا با شماره تلفن هاي درج شده در قسمت فوقاني سايت با ما در تماس باشند.




ارسال